הרשמה והתחברות

תהליך ההרשמה ופתיחת חשבון מסחר

פלטפורמת המסחר מציעה פעילות קנייה ומכירה בשקלים של מטבעות דיגיטליים. בשאלות והתשובות הבאות נתאר את תהליך פתיחת חשבון המסחר שלך משלב ההרשמה לאתר דרך תהליכי זיהוי אימות ואבטחה ועד לקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים. לפני שנתחיל, חשוב להכין שתי תעודות מזהות (עוד פרטים בתשובה "טעינת תעודות לאתר").

לפתיחת חשבון מסחר עבור חברה, נא לעבור אל המדריך לפתיחת חשבון מסחר לתאגיד (שותפות, עמותה, אגודה שיתופית, וכדומה).

להרשם וליצור חשבון בביטוסי

יצירת חשבון מתחילה במסך ההרשמה ובבחירת פרטים שישמשו אותך בכל כניסה בעתיד לאתר:

  • שם משתמש - ישמש אותך בכניסה לאתר. אורכו צריך להיות חמישה תווים לפחות.
  • סיסמה חזקה – הסיסמה חייבת להיות באורך של לפחות 8 תווים ולהכיל לפחות: אות גדולה וקטנה באנגלית, מספר ותו מיוחד (למשל: ! # ? @ -). לסיום יש לאשר את הסיסמה.
  • כתובת דוא״ל – המייל משמש עבור אימות, הזדהות במערכת וקבלת הודעות כאשר פעילות בחשבונך התבצעה או עתידה להתבצע ונדרש אישורך, וכן לטובת דיוור שיווקי (ככל ולא תוסר ההסכמה לכך). אנו ממליצים שלא להשתמש בתיבת הדוא״ל של וואלה, אלא לבחור בתיבת מייל מודרנית כמו ג׳ימייל.

יש לאשר את הפרטים בלחיצה על כפתור ההרשמה. לאחר מכן, יפתח מסך עם אישור ההרשמה. בשלב זה יש לפתוח את חשבון הדוא״ל שלך, לאתר את ההודעה ששלחנו ולאמת בה את כתובת הדוא״ל.

אישור כתובת הדוא״ל

לאחר ההרשמה, שלחנו אליך הודעת דוא״ל ובה קישור לאישור כתובת הדוא״ל שלך. נא לאשר על יד לחיצה על הכפור "אימות כתובת הדוא"ל".

  • אם הודעות המייל לא הגיע לתיבת הדוא״ל הראשית שלך, יש לבצע חיפוש של הערך Bit2C בכל תיבת המייל כולל ספריית דואר הזבל (ספאם).
  • יש לאשר את כתובת המייל שלך לפני ניסון כניסה נוסף לאתר.
  • תוקף ההודעת שנשלחה אליך הוא 24 שעות. במידה ולא הספקת לאמת את כתובת הדוא״ל בפרק זמן זה יש להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך אוטומטית הודעת דוא״ל נוספת לאימות.

לאחר הלחיצה על אימות הכתובת, חשבונך באתר יפתח במסך מספר טלפון סלולרי.

 

אישור מספר הטלפון הסלולרי

במסך זה יש להקליד את מספר הטלפון הסלולרי שלך וללחוץ על אישור להמשך.

  • מספר טלפון שמקבל מסרוני סמס הכרחי לניהול חשבון מסחר באתר.
  • תוקף הודעת הסמס הינו 30 דקות. כלל ולא הספקת ללחוץ על הקישור בהודעה, יש להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך סמס נוסף לאימות.

הודעת סמס ובה קישור לתהליך הזדהות, הכולל מסירת פרטים אישיים, מסמכים והצהרות, תשלח אל מספר הטלפון שלך.

עריכת הפרטים האישיים

יש למלא את הפרטים המופיעים בטופס: 
  • שם פרטי
  • שם משפחה
  • מספר ת.ז
  • מין
  • תאריך לידה
  • מקום לידה
  • תאריך הנפקת ת.ז
  • תאריך תוקף תז - ככל וקיים
  • מדינת לידה
בסעיף כתובת מגורים יש לציין את כתובת המגורים הנוכחית שלך בישראל:
  • עיר
  • רחוב 
  • בית 
  • דירה - ככל וקיים

שאלון הכר את הלקוח

שאלון זה נועד להכיר אותך קצת יותר והוא מכיל מספר שאלות בחירה שסוקרות נושאים כמו מטרת פתיחת החשבון, ההיקף הפעילות הצפוי בחשבונך, ועוד.

הגדרת חשבון הבנק כאמצעי התשלום

פרטי החשבון הבנק שלך מאפשרים קבלת הפקדות של שקלים מחשבונן הבנק שלך אל חשבון המסחר שלך בביטוסי בהעברה בנקאית, ומשיכת שקלים מחשבון המסחר שלך בביטוסי אל חשבון הבנק שלך.

  • יש להכניס פרטי חשבון בנק בישראל על שמך בלבד.
  • ניתן לשייך לחשבון המסחר שלך באתר רק חשבון בנק אחד.

פרטי חשבון הבנק נשמרים אצלנו באופן מאובטח על פי כללי הרגולציה, הם אינם מקנים לנו אפשרות לגישה כלשהי לחשבון הבנק שלך.

העלאת תעודות זהות ומסמכים לאתר

לפני שמתחילים
טעינת תעודות או מסמכים לאתר מתבצעת דרך מסך יעודי ובו פירוט של הקבצים הדרושים.

  • את הקבצים ניתן לצרף כקבצי תמונה או PDF.
  • חשוב לצלם את התעודות והמסמכים במלואם, בצבע כך שהתמונה והטקסט ברורים וקריאים.

תעודות מזהות
תעודה מזהה ראשונה - תעודה מזהה ישראלית בתוקף:

  • תעודת זהות
  • רישיון נהיגה
  • דרכון

תעודה מזהה משנית

  • תעודה מזהה שנייה, שלא נבחרה כתעודה ראשונה (תז, רישיון, דרכון ישראלי).
  • ספח תעודת זהות (ניתן להורדה מאתר רשות האוכלוסין) או תעודת חוגר / מילואים או צילום שיק מבוטל.

אישור ניהול חשבון בנק

  • מסמך אישור ניהול חשבון בנק זמין להוריד מאתר או מאפליקציה הבנק בו מתנהל חשבונך. לחלופין, ניתן להעלות צילום של צ׳ק מבוטל.
  • במידה ויש בחשבון הבנק שותפים, מיופה כח או מוטבים נוספים, יש לפרט בכתב מה טיב הקשר עמם. ככל שמדובר בקרבה משפחתית, ניתן להעלות ספח תעודת הזהות שמאשר את קרבתם.

פרטים אישיים, מסמכים והצהרות שנסרקים במדיה דיגיטלית

לפני שמתחילים

  • את סריקת התעודות והוידאו יש לבצע בחדר מואר היטב ועל רקע כהה.
  • יש לוודא שיש חיבור אינטרנט מהיר.
  • הסריקות נעשות בעזרת המצלמה של הסלולר שלך. יהיה עליך לאשר שימוש במצלמה.

סריקת מסמכים

יש לבחור בתעודה מזהה אחת, ישראלית ובתוקף, מתוך הרשימה - תעודת זהות, רישיון נהיגה, דרכון – ולסרוק אותה על פי ההנחיות המוצגות על המסך:

  • יש לייצב את מצלמת טלפון במאוזן מעל התעודה
  • לוודא כי התעודה במרכז המלבן
  • להמתין באופן זה עד סיום הסריקה

זיהוי פנים - מתבצע בווידאו

  • יש לייצב את מצלמת הטלפון במאונך מול הפנים שלך.
  • יש לוודא כי כל הפנים נכנסות במרכז המסך
  • להמתין באופן זה עד סיום הסריקה

חתימה על מסמכים והצהרות

ישנם שני מסמכים עליהם יש לחתום, ככל והאמור בהם נכון לגביך:

  • חתימה על טופס הצהרה בדבר תושבות לצרכי מס (FATCA).
  • חתימה על הצהרת מקבל שירות.

במידה והאמור אינו נכון לגביך, יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר לקבלת טופס מתאים.

אבטחת החשבון עם אפליקציית מאמת החשבונות של גוגל - Google Authenticator

אנו עושים שימוש באפליקציית מאמת החשבונות של גוגל כדי ליצור שכבת אבטחה שנייה ובלתי תלויה לחשבונן המסחר שלך. האימות מופעל בכניסה לאתר ובשינוי חלק מהפרטים בחשבונך.

התקנת האפליקציית

  • ראשית, יש להתקין את אפליקציית Google Authenticator מחנות האפליקציות (אנדרואיד / אייפון) על המכשיר הנייד שלכם.
  • יש לבצע כניסה לאפליקציה עם חשבון גוגל שלך.

הפעלת המאמת הדו-שלבי בחשבונך באתר

  • יש להכנס לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך.
  • בתחתית מסך ההגדרות חשבון יש לבחור "כן" באפשרות להפעלת המאמת הדו שלבי וללחוץ על כפתור השמירה.
  • על המסך יופיעו קוד בטקסט וקוד QR המייצג את הקוד. יש להשאיר את העמוד הזה פתוח.
פתיחת פרופיל עבור Bit2C באפליקציית המאמת
  • יש להכנס לאפליקציה וליצור פרופיל אימות חדש בלחיצה על כפתור הפלוס "+". בטופס שיפתח:
    • להקליד את שם הפרופיל, למשל Bit2C.
    • להקליד את הקוד או לסרוק את קוד QR שיצרת באתר שלנו ולשמור את השינויים.
    • במסך הבית של האפליקציה יופיע הפרופיל ואיתו מספר בן 6 ספרות.

קישור האפליקציה עם האתר

  • כעת יש לחזור לטופס שנפתח בסעיף "הפעלת המאמת" ולהקליד את 6 הספרות שהתקבלו מפרופיל המאמת הדו-שלבי בשדה "קוד Google Authenticator" u וללחוץ על כפתור "שמור" לאישור וסיום.
  • כעת האימות הדו-שלבי של גוגל מופעל בחשבונכם.

איתור תקלות ושגיאות
יש לוודא שהשעה במכשיר עליו מותקנת האפליקציה מסונכרנת לשעה המופיעה במסך הגדרות החשבון שלך באתר Bit2C.
אנו ממליצים לסנכרן אוטומטית את השעון במכשיר הנייד עם הגדרות השעה של רשת הסלולרית.
 

מדריך על התקנת אפליקציית Google Authenticator והחיבור שלה לחשבונך באתר.

פתיחת חשבון מסחר והגדרות החשבון - ללקוחות תאגיד

הקדמה

על מנת לפתוח חשבון עבור תאגיד (חברה, שותפות, עמותה, אגודה שיתופית' וכו'), יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:

פתיחת חשבון מסחר

פתיחת חשבון מסחר מתבצעת במסך ההרשמה על ידי:

  •     
  • בחירת שם משתמש - שם המשתמש נועד להזדהות בכניסה לאתר. אורכו צריך להיות חמישה תווים לפחות.
  •     
  • בחירת סיסמה חזקה – הסיסמה חייבת להיות באורך של לפחות 8 תווים ולהכיל לפחות: אות גדולה וקטנה באנגלית, מספר ותו מיוחד (למשל: ! # ? @ -).
  •     
  • הזנת כתובת הדוא״ל שלך – כתובת הדוא״ל  שלך משמשת עבור אימות, הזדהות במערכת וקבלת הודעות כאשר פעילות בחשבונך התבצעה או עתידה להתבצע ונדרש אישורך, וכן לטובת דיוור שיווקי (ככל ולא תוסר ההסכמה לכך).

לאחר סיום ההרשמה, יפתח מסך שמאשר את ההרשמה לאתר ובו הפנייה להודעת הדוא״ל ששלחנו לתיבת הדוא״ל שבחרת במהלך הרישום לאתר.

אימות כתובת המייל

לאחר הרשמתך לאתר, שלחנו אל כתובת הדוא״ל איתה נרשמת הודעה ובה קישור לאימות הכתובת הדוא״ל - על יד לחיצה על הכפור "אימות כתובת הדוא"ל".

  •     
  • אם הודעות המייל לא הגיע לתיבת הדוא״ל הראשית שלך, יש לבצע חיפוש של הערך Bit2C בכל תיבת המייל כולל ספריית דואר הזבל (ספאם).
  •     
  • יש לאשר את כתובת המייל שלך לפני ניסון כניסה נוסף לאתר.
  •     
  • תוקף הודעת הדוא״ל לאימות הוא 24 שעות. במידה ולא הספקת לאמת את כתובת הדוא״ל בפרק זמן זה, יש להכנס להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך הודעת דוא״ל נוספת לאימות.

אימות מספר הטלפון הסלולרי

לאחר אימות כתובת הדוא״ל שלך, יוצג בפניך מסך בו יש להזין את מספר הטלפון הסלולרי שלך וללחוץ על "אישור".

  •     
  • מספר טלפון שמקבל מסרונים הכרחי לניהול חשבון המסחר שלך.
  •     
  • תוקף הודעת הסמס הינו 30 דקות. כלל ולא הספקת ללחוץ על הקישור בהודעה, יש להכנס להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך סמס נוסף לאימות.

אל הטלפון שהקלדת נשלח הודעת סמס ובה קישור לתהליך מסירת פרטים אישיים, מסמכים והצהרות.
יש להכנס לקישור שמופיעה בהודעת הטקסט, להמתין לטעינת העמוד ולאחר מכן לסגור את המסך בדפדפן שבטלפון הנייד שלך. אין צורך להשלים את התהליך באופן מקוון.

מסירת פרטים התאגיד, מסמכים והצהרות

כעת נבקש שתצרו איתנו קשר במייל אל הכתובת הדוא״ל [email protected] עם הפרטים הבאים:
  •     
  • בכותרת המייל יש לציין ״בקשה לפתיחת חשבון תאגיד״.
  •     
  • בגוף ההודעה יש לציין את סוג התאגיד (חברה בע"מ, עוסק מורשה, עמותה, שותפות וכו').
  •     
  • בהתאם לסוג התאגיד, אנו נשלח אליך מסמך הנחיות עם האישורים אותם יש למלא ולשלוח לנו חזרה.
לכל שאלה לגבי פתיחת חשבון לתאגיד ניתן לפנות אלינו בכתובת הדוא״ל [email protected].

שינוי סיסמה ושחזר סיסמה

שינוי סיסמה

  • ראשית, יש להכנס לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך.
  • להחלפת סיסמה קיימת בסיסמה חדשה יש להכנס למסך שינוי סיסמה.
  • בטופס שיפתח יש למלא את הסיסמה הישנה ואת הסיסמה החדשה ולשמור את השינויים.
שחזור סיסמה
  • לשחזור סיסמה שאבדה או נשכחה יש להכנס למסך שיחזור סיסמה.
  • בטופס שיפתח יש למלא את שם המשתמש שלך באתר Bit2C, את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת לאתר, לאשר שאינך רובוט ולסיום יש לבחור בכפתור "שיחזור הסיסמה".
  • אנו נשלח אליך הודעת דוא"ל עם קישור והנחיות לשיחזור הסיסמה.
  • יש לבחור בכפתור "שיחזור סיסמה", פעולה שתוביל אותך בחזרה אל מסך יצירת סיסמה חדשה באתר.

לשאלות נוספות בנושא הכניסה לחשבונך, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

קוד שחזור

השימוש בקוד שחזור אינו נפוץ והוא נועד לספק שכבת הגנה נוספת לחשבון שלך באתר.
במידה ונשלחה אליך הודעת דוא"ל עם קוד שחזור, תתבקש לשחזר את סיסמך בעזרת הפרטים הבאים:

  • שם משתמש שלך באתר.
  • כתובת הדוא"ל איתה נרשמת לאתר.
  • "קוד שחזור" בן 4 ספרות. 

במידה ואין בידך את קוד השחזור או שהגישה לחשבונך אינה מלאה או לא אפשרית, יש ליצור קשר עם צוות התמיכה.

אישור חשבון המסחר לביצוע פעולות מסחר בקריפטו

סיום תהליך ההרשמה

בסיום ההרשמה לאתר עוברים הפרטי שלך לבדיקה ואישור על פי זמני המענה באתר, שבסיומו נעדכן אותך בהודעת דוא״ל.

מה הלאה?

  • הפקדת שקלים על יד העברה בנקאית או העברת זה"ב מחשבון הבנק שלך על פי המפורט במדריך הזה. הפקדות שקלים בהתאם לפעילות הבנקים וזמני המענה שלנו. 
  • אנו נשלח עדכון במייל כאשר ההפקדה התקבלה ונציג עדכון במסך היתרה שלך.

כעת ניתן לבצע פקודות קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים בפלטפורמת המסחר שלנו!



הפקדה ומשיכה של שקלים

הפקדת שקלים מחשבון הבנק שלך לחשבון המסחר שלך

הקדמה

רכישת מטבעות דיגיטלים בפלטפורמת המסחר מתבצעת עבור שקלים. הפקדת שקלים לחשבון המסחר שלך אפשרית בהעברה בנקאית של שקלים מחשבון בנק ישראלי אל חשבון הבנק בנאמנות של Bit2C. לכל חשבון מסחר מקושר חשבון בנק אחד בלבד, כפי שמופיע במסך פרטי הבנק.
  • לידיעתך, בנקים מסוימים עלולים למנוע הפקדות לאתר או משיכות מהאתר.
  • לא ניתן להפקיד: מזומן, צ'קים, מט"ח, בכרטיס אשראי או חיוב (דביט), או באפליקציות תשלומים כמו PayPal.


הפקדה רגילה
מספר חשבון בנק 118576714
סניף הקריה 034 (34)
בנק דיסקונט (11)
שם המוטב ביטוסי בעמ בנאמנות (ח.פ. 514879683)
במידה ובטופס מופיע שדה להערות, יש לציין את שם המשתמש שלך באתר Bit2C.

לוחות זמנים - העברת שקלים מחשבון הבנק מבוצעת בהתאם לזמני העיבוד במערכת הבנקאית, ורק לאחר קבלת השקלים בחשבון הבנק בנאמנות של Bit2C, כספי ההפקדה יהיו זמינים למסחר (לרוב תוך 1-2 ימי עסקים).

הפקדת זה"ב:
העברת זה"ב בנקאית מקצרת את תהליך הפקדת השקלים אל חשבון המסחר שלך. פרטי ההעברת הזה"ב (IBAN):
מספר החשבון: IL420110340000118576714 על שם BTS (ח.פ 514879683).

לוחות זמנים - עדכון סכום ההפקדה בהעברת זה"ב (IBAN) מבוצע בחשבון המסחר לרוב תוך מספר שעות במהלך שעות פעילות החברה והבנקים ועד יום עסקים אחד (במקום 1-2 ימי עסקים בהעברה רגילה).


תהליך הפקדת שקלים באתר Bit2C

  • ראשית, יש להכנס לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך.
  • במידה וזו הפקדה ראשונה לחשבונך או שברצונך לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך:
    • יש לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך במסך חשבון הבנק.
    • אישור חשבון הבנק במערכת היינו חד פעמי ויבוצע בהתאם לזמני התגובה באתר.
    • לאחר אישור חשבון הבנק אנו נשלח אליך הודעת בדוא"ל.
  • כעת ניתן להפקיד שקלים באחת משתי הדרכים הבאות:
  • על פי בחירתך, יפתח טופס ההפקדה המתחלק לשלוש:
    • פרטי הבנק שלך - יש לוודא שפרטי חשבון הבנק המוצגים תואמים לחשבון הבנק שלך ממנו יועברו השקלים.
    • פרטי חשבון הבנק בנאמנות של Bit2C אליו יש לבצע את העברת השקלים.
    • הנחיות לביצוע העברה בנקאית מחשבון הבנק שלך לחשבון הבנק של Bit2C.

 

משיכת שקלים מחשבון המסחר שלך אל חשבון הבנק שלך

הקדמה
במידה ובחשבונך קיימת יתרת שקלים נזילה, ניתן לבחור במשיכת השקלים אל חשבון בנק בישראל אשר על שמך בלבד או על שם המסחר שלך בלבד, כפי שהגדרת במסך חשבון הבנק.

תהליך משיכת השקלים

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו יש לבחור בשקלים וללחוץ על "משיכה".
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת השקלים ולצידה כפתור ״משיכה״.
  • במעמד המשיכה יפתח טופס משיכה. יש הקליד את הסכום המבוקש למשיכה בשקלים ולסיים את התהליך בלחיצה על כפתור ״אישור״. מבנה הטופס:
    • פרטי חשבון הבנק שלך. ניתן לבקש לעדכון את הפרטים דרך מסך חשבון הבנק, תהליך הדורש אישור הפרטים מחדש שבסיומו אנו נשלח מייל לעדכון.
    • יתרת השקלים הנזילה בחשבון המסחר שלך.
    • שדה לבחירת סכום המשיכה בשקלים המבוקש. 
    • סכום הוראת המשיכה שיועבר לחשבון הבנק שמורכב מגובה המשיכה בהפחתת עלות ההעברה הבנקאית (80 ש״ח למשיכה).
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת השקלים שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור המשיכה.

שימושים ומגבלות

  • סכום המינימום למשיכה בודדת של שקלים הינו 180 ש"ח וסכום המקסימום למשיכה בודדת של שקלים הינו 300,000 ש"ח.
  • עמלת משיכת בודדת - שקלים 80 ש"ח (כולל מע"מ). למידע נוסף על העמלות באתר.
  • לחשבונך מוגדרת מסגרת משיכה (שקלים ומטבעות קריפטוגרפים) לתקופה של 30 ימים בהתאם לשיקולי ומגבלות ניהול סיכונים.
  • במקרים מסויימים של בקשת משיכת שקלים, תיתכן גם דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
  • יתכן כי בנקים ו/או סניפי בנק מסוימים יסרבו לקבל את כספי המשיכה מסיבות שונות השמורות עמם. באפשרותך לעדכן את חשבון הבנק באתר לחשבון בנק אחר (במידה ויש לך חשבון בנק נוסף על שמך), או לפנות בבקשה פרטנית לסניף הבנק שלך לשם קבלת אישור מתאים. עוד מומלץ לפנות לעו"ד לשם קבלת יעוץ משפטי בנדון.

לשאלות נוספות ובקשות בנושא משיכת שקלים, נא ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו.


הפקדה ומשיכה של קריפטו

קנייה ומכירה בשקלים של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים

הקדמה

  • קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים באתר Bit2C זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר, שלהם יתרת שקלים ו/או מטבעות דיגיטליים בהתאמה.
  • ניתן ליצר פקודות קנייה ומכירה בגובה היתרה הזמינה שלך בלבד. למידע נוסף.
  • המסחר באתר פעיל 24/7, לאורך 365 ימות השנה (פרט לעבודות תחזוקה נקודתיות).
  • המסחר באתר פועל במודל עמית לעמית (P2P) - בין המשתמשים השונים באתר, כאשר המחירים נקבעים על פי ההיצע והביקוש של קהל הלקוחות באתר.
  • מטבעות דיגיטליים נסחרים גם בעד שמונה סדרי גודל אחרי הנקודה, בשקלים בשני סדרי גודל (אגורות שלמות).

יצירת פקודה

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה ולעבור למסך המסחר.
  • בטור הימני-למעלה נמצא יישומון המסחר ודרכו ניתן ליצור פקודת קנייה או מכירה של מטבעות דיגיטליים מול השקל.
  • יש לבחור בקנייה או מכירה, לבחור את סוג הפקודה, ולהקליד את כמות המטבעות ו/או השקלים המעורבים בעיסקה.
  • לאישור הפעולה יש ללחוץ על כפתור בצע פקודת קנייה או מכירה.

לרשותך מדריך מקיף ליצירת פקודות קנייה ומכירה באתר Bit2C המכיל הסבר על התהליך ועל סוגי שלושת הפקודות הזמינות ביישומון המסחר.

לאחר יצירת הפקודה

  • במידה ויש התאמה בין פקודת הקנייה או המכירה שלך לבין פקודות ההיצע בפלטפורמה, העיסקה תצא לפועל.
  • במידה ואין התאמה, הפקודה תיכנס לספר הפקודות באתר ותמתין שם עד שתמצא התאמה.
  • כל עוד הפקודה לא יצאה לפועל, ניתן לבטל את הפקודה במסך המסחר בטבלת הפקודות בתחתית המסך תחת לשונית "הפקודות שלי" או דרך מסך הפקודות שלך.
חשבוניות
  • החשבוניות שלך זמינות לסקירה והורדה במסך חשבוניות מס
  • בפתיחת הקובץ תתבקש להקליד את מספר תעודת הזהות שלך בשדה "סיסמה".

ספר הפקודות

ספר הפקודות מכיל את כל פקודות הלימיט (Limit) הפעילות ופקודות המרקט (Market) הפעילות, שלא בוצעו במלואן (קנייה ומכירה).
לעיתים, לאחר הוספת הפקודה, הסכום בספר הפקודות שונה מהפקודה שלך. הסיבה היא שלפעמים יש יותר מפקודה של סוחר אחד על אותו מחיר ולכן סכום המטבעות שונה.

באפשרותך לסקור את כל פקודות הקנייה והמכירה המופיעות בספר הפקודות:

היסטוריית שער
באפשרותך לעיין בשערים ההיסטוריים של כל פקודות הקנייה והמכירה שיצאו לפועל בפלטפורמה:

מרקט, לימיט וסטופ לימיט: ערכת הכלים למסחר בקריפטו

מחשבון המסחר במסך המסחר מאפשר לך לבצע קנייה או מכירה של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים על ידי שלוש פקודות מסחר שונות.
לידיעתך, לפני ביצוע הפעולת המסחר הראשונה שלך, אנו ממליצים לקרוא את "המדריך המלא לפקודות המסחר".

הפקדת ביטקוין ומטבעות דיגיטליים מכתובת חיצונית לחשבון המסחר שלך

ניתן להפקיד מטבעות דיגיטליים אשר נסחרים בפלטפורמת המסחר מכתובת חיצונית אל חשבונך באתר Bit2C. הפקדת המטבעות זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר בלבד. במידה וחשבונך עוד לא אושר יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר.

הפקדת מטבע דיגיטלי
תהליך ההפקדה של רוב המטבעות פועל בעקרון דומה, שינויים בתהליך והנחיות מתאימות יופיעו באתר במהלך ההפקדה.

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו מופיעה רשימת של המטבעות מהם אפשר לבחור בכפתור "הפקדה" בשורת המטבע המבוקש להפקדה.
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת המטבע ולצידה כפתור ״הפקדה״.
  • בהפקדת הקריפטו הראשונה שלך ובמקרים נוספים, תיתכן גם:
    • דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
    • הפקדת שקלים חד פעמית בהעברה בנקאית מחשבון הבנק שלך אל חשבון המסחר שלך.
  • במעמד ההפקדה יפתח טופס שיכיל כתובת הפקדה וקוד QR (שמייצג את הכתובת) לסריקה. 
    כתובת זו היא אישית וקבועה. לאחר שימוש ראשוני בכתובת ניתן יהיה ליצור כתובת חדשה.
  • כעת ניתן לבצע העברה של מטבעות דיגיטליים מכתובת חיצונית אל הכתובת שלך באתר Bit2C, שאחריה בקשתך תעבור אימות ואישור ברשת הבלוקצ'יין.
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת המטבע שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור ההפקדה.

לוחות זמנים
בקשה להפקדת מטבעות דיגיטליים ברשת בלוקצ'יין דורשת אימות ואישור. תהליך זה אינו מיידי (כ- 8 בלוקים) ומשך הזמן עשוי להשתנות בהתאם לעומסים ברשתות השונות, גובה עמלת הכרייה ומספר פרמטרים נוספים.

חשוב לדעת

  • למרות שאנו מייצרים עבורך כתובות להפקדה, הן אינן כתובות של ארנק דיגיטלי.אנחנו ממליצים ללקוחותינו שלא להשאיר בחשבון יתרת מטבעות ו/או כספים שלא מיועדת למסחר שוטף ומיידי בפלטפורמה, ולבצע משיכה מהאתר לארנק דיגיטלי של הלקוח.
  • אסור לבצע הפקדות שמקורם באתרי הימורים, כופרה, הונאה, מיקסרים או כל פעילות בלתי חוקית.

לשאלות נוספות בנושא הפקדת מטבעות דיגיטליים, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

הפקדת מטבעות דיגיטליים מרשת Binance לכתובת הארנק באתר

ניתן להפקיד מטבעות דיגיטליים מביננס בהתאם למטבעות שנסחרים בפלטפורמה.

במשיכת מטבעות משירות או ארנק חיצוני אל חשבון המסחר שלך בביטוסי, יש לוודא שרשת הבלוקצ׳יין וכתובת היעד אליה יעבור המטבע הם ברשת הנכונה. לדוגמה: שליחה של מטבע ביטקוין (BTC) יש לבצע רק על גבי רשת ביטקוין (Bitcoin) ולכתובת ביטקוין, שליחה של מטבע את׳ריום (ETH) יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת אתריום.

אנו ממליצים שבמשיכה הראשונה מכתובת אחת לשנייה לבחור בסכום קטן כבדיקה ולוודא שהמטבעות מגיעים לכתובת המיועדת.

חשוב לדעת - רשת הבלוקצ׳יין ביננס Binance BEP-2 איננה נתמכת!
רשת הבלוקצ׳יין של בביננס הינה רשת נפרדת שנוצרה עבור לקוחות ביננס בלבד. רשת זו אינה משולבת עם פלטפורמת המסחר שלנו. לפיכך, חשוב לדעת כי הפקדות ומשיכות של מטבעות דיגיטליים מהרשת של ביננס או אל הרשת של ביננס (בהתאמה) - לא יגיעו ליעדן והכספים שלך יאבדו.

משיכת ביטקוין ומטבעות דיגיטליים לארנק קריפטו או כתובת חיצונית אחרת

ניתן למשוך מטבעות דיגיטליים מחשבון המסחר שלך אל כתובת חיצונית, כמו ארנק קריפטו שבבעלותך. משיכת המטבעות זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר בלבד. במידה וחשבונך עוד לא אושר יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר.

משיכת מטבע דיגיטלי

תהליך המשיכה של רוב המטבעות פועל בעקרון דומה, שינויים בתהליך והנחיות מתאימות יופיעו באתר במהלך המשיכה.

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו מופיעה רשימת של המטבעות מהם אפשר לבחור בכפתור "משיכה" בשורת המטבע המבוקש למשיכה.
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת המטבע ולצידה כפתור ״משיכה״.
  • במשיכת הקריפטו הראשונה שלך ובמקרים נוספים, תיתכן גם דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
  • במעמד המשיכה תופיע בפניך בקשה לאימות דו-שלבי. יש להכניס את הקוד מאפליקציית מאמת החשבונות של גוגל המקושר לחשבון המסחר שלך בביטוסי.
    • לאחר האימות, יפתח טופס משיכה ובו הסבר על התהליך. יש להשלים את השדות המבוקשים וללחוץ על כפתור "אישור" לסיום.
    • כדי להוציא את בקשת המשיכה שלך לפועל, יש להכנס להודעת דוא"ל שאנו נשלח אליך ולאשר את הפעולה על ידי לחיצה על כפתור האישור.
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת המטבע שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור המשיכה.

לידיעתך

  • לחשבונך מוגדרת מסגרת משיכה לתקופה של 30 ימים.
  • אסור לבצע משיכות ליעדים מסוג אתרי הימורים, כופרה, הונאה, מיקסרים או כל פעילות בלתי חוקית.

לוחות זמנים

בקשה למשיכת מטבעות דיגיטליים עוברת מאתר Bit2C לרשת הבלוקצ'יין מייד, אך תהליך האימות והאישור של הרשת אינו מיידי (כ- 8 בלוקים). משך הזמן עשוי להשתנות בהתאם לעומסים על הרשת, גובה עמלת הכרייה ועוד מספר פרמטרים.

כדי לבדוק את מצב הבקשה יש להכנס למסך סטטוס - בטבלת "סטטוס הפקדה / משיכת מטבע" ללחוץ על הכתובת בשורה הרלוונטית.

הגדרות מתקדמות למשיכה

בטופס המשיכה מוגדרת עמלת משיכה כברירת מחדל. באפשרויות המתקדמות בטופס ניתן לקבוע עמלה מותאמת אישית:

  • באפשרותך להעזר בסטטיסטיקות כדי לקבוע את גובה עמלת הכרייה הרצויה (למשל באתר Bitcoinfees.net).
  • חשוב לדעת: עמלה גבוהה מברירת המחדל תזרז את משך הזמן בו תצא הטרנזקציה לפועל, עמלה נמוכה מברירת המחדל תאריך את פרק הזמן הזה.

לשאלות נוספות בנושא הפקדת מטבעות דיגיטליים, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

הופיעה שגיאה באתר באמצע פעולה, האם הפעולה נקלטה?

יש לבדוק בהיסטורית הפעולות בלשונית "פירוט חשבון" או בסטטוס משיכה/הפקדה האם הפקודה מופיעה. 
במידה והפעולה האחרונה לא מופיעה יש לפתוח פקודה נוספת. 
לשאלות נוספות בנושא, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

דיווח למס הכנסה והמשמעויות לגבי מיסוי

  • דיווח ותשלום מס בגין פעילות במטבעות קריפטוגרפיים הינם באחריותך בלבד.
  • אנו לא מנכים מס במקור בגין הפעילות באתר. 
  • מצורף לעיון חוזר מס הכנסה אשר פורסם על ידי רשות המיסים בינואר 2018, בנושא מיסוי פעילות באמצעי תשלום מבוזר.
  • בכל מקרה אנו ממליצים להתייעץ בנושאי מיסוי עם רו"ח או עו"ד.

נושאים כלליים

מהן העמלות עבור הפעילות באתר Bit2C

אנו מציעים את עמלות המסחר הנמוכות בארץ, דבר המאפשר לכם קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים במחירים הטובים ביותר בישראל.
פירוט עמלות המסחר ועמלות משיכה והפקדה מפורטים בעמוד העמלות.
לידיעתך, עמלת המסחר (קניה/מכירה) מחושבת אוטומטית והיא מופיעה בסיכום העיסקה. העמלה מנוכה כאשר העיסקה יוצאת לפועל.

היתרה והיתרה הנזילה שלך

את פירוט יתרות השקלים והמטבעות הדיגיטליים שלך ניתן למצוא במסך היתרות.
היתרה מתחלקת לשניים:

  • יתרה - סך הכספים שלך במערכת
  • יתרה נזילה - הסכום הפנוי והזמין לפקודות קנייה או מכירה. כלומר: סך הכספים שלך במערכת פחות הכספים שלך שנעולים בפקודות קנייה ו/או מכירה.

סיכונים ואזהרות בפעילות ומסחר במטבעות דיגיטליים

פעילות ומסחר במטבעות דיגיטליים כרוכים בסיכונים רבים, עד כדי הפסדים משמעותיים ואובדן מלוא כספי ההשקעה. 
להרחבה ראה אזהרת הרשות לניירות ערך לפיה פעילות במטבעות קריפטוגרפים מציבה סיכוי משמעותי להתממשות אחד או יותר מסיכוני השוק, אבטחת המידע, הסיכונים התפעוליים, הרגולטוריים וההסתמכות על צדדים שלישיים, עד כדי אובדן מלוא כספי ההשקעה. לקריאה נוספת לחצו כאן. בנוסף, בתאריך 19.2.2014 פרסם בנק ישראל, בשיתוף רגולטורים נוספים, את "ההודעה לציבור בדבר סיכונים אפשריים הטמונים במטבעות וירטואליים מבוזרים (דוגמת ביטקוין)". לקריאה נוספת בנושא לחצו כאן.
ככל ואינך בקיא בתחום המטבעות הדיגיטליים ומסחר במטבעות דיגיטליים, וככל ואינך מודע ומבין את כל הסיכונים הכרוכים בפעילות בתחום, עליך להימנע משימוש בשירותי האתר. 
 

כיצד אתם שומרים על כספי הלקוחות?

אנו מחזיקים את כספי לקוחותינו בשקלים בחשבון בנק בנאמנות בבנק דיסקונט לטובת הלקוחות, בנפרד מחשבון הבנק של החברה, כספיה ונכסיה. אנו מבטיחים לפעול בכספי לקוחותינו בזהירות, בנאמנות ובשקידה, תוך רישום נאות ומסודר. לאור האמור, ללקוחותינו אין חשיפה במקרה בו ישנה חדלות פירעון של החברה, מאחר וכספי הלקוחות בשקלים מופקדים בחשבון בנק בנאמנות ונושי החברה אינם רשאים לעשות כל שימוש בכספים אלו.

כספי הלקוחות מכל סוג והארנקים הדיגיטליים אינם מוחזקים באתר של Bit2C. החברה מנהלת מנגנוני הגנה, בקרה וניהול סיכונים לשם שמירה על המטבעות הקריפטוגרפיים של לקוחותיה, המוחזקים בארנקים דיגיטליים של החברה לטובת הלקוחות. במקרה של פריצה לארנקי החברה הדיגיטליים תוך התרשלות מצד החברה, האחריות הינה של חברת Bit2C בע"מ. במקרה של פריצה לחשבון המשתמש והונאה, כגון פישיג, סקמינג, גניבת זהות או כל בעיה שנגרמה למשתמש בעקבות חוסר שימוש נכון באתר ו/או בפרטי החשבון והסיסמה שלו ו/או תוך התרשלותו, האחריות הבלעדית היא על המשתמש עצמו.

כמו כן, במידה ואינך מבצע פעילות מסחר באופן קבוע ותדיר, מומלץ למשוך את הכספים ו/או המטבעות הקריפטוגרפיים לחשבון הבנק שלך ו/או לארנקים שלך. לא מומלץ להחזיק יתרת שקלים ו/או מטבעות קריפטוגרפיים מעבר ליתרה הנחוצה עבורך לצורך מסחר שוטף ומיידי בפלטפורמת המסחר שלנו.

איך אתם משתמשים במידע שאני מעלה ושומר באתר?

המידע האישי שלקוחותינו מתבקשים למלא במערכת, מטופל על ידינו במלוא הזהירות והמקצועיות, תוך נקיטה באמצעי אבטחה והצפנה מתקדמים ביותר, ותוך ציות לכללי הרגולציה בנושא.
החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ופועלת לעניין שמירת, ניהול ומסירת מידע אך ורק בהתאם לדרישות החקיקה והרגולציה השונות ולפי תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של החברה. 
הרחבה בנושא זמינה בעמוד מדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש.

אבטחת מידע - איך ניתן להתגונן מפני וירוסים ונוזקות?

בעולם המקוון יש לנהוג במשנה זהירות כדי לוודא אבטחה ברמה גבוהה של מכשירכם כנגד תוכנות זדוניות. ישנם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות אבטחה בעולם (שקצרה היריעה לעסוק בכולם), אבל אנו ממליצים לבצע מספר פעולות בסיסיות בכדי להגביר את אבטחת המכשיר והמידע האישי שלכם במחשב או במכשיר הנייד:
  • לבצע עדכון שוטף לגרסת מערכת ההפעלה של המכשיר וכן של התוכנות/האפליקציות המותקנות על המכשיר;
  • להשתמש בתוכנת אנטי וירוס מהימנה ולבצע סריקות שוטפות של המכשיר;
  • לא להתחבר לרשתות אינטרנט ציבוריות ולא מאובטחות. במידה ואין ברירה אחרת, מומלץ להשתמש בתוכנת VPN בעת הגלישה;
  • היו זהירים בהורדת תוכנות, תוספים לדפדפן וקבצים. בנוסף, היו חשדניים בכניסה ללינקים חשודים, או כאלו שנשלחו ממקור לא ידוע;
  • הקפידו על שימוש בסיסמה חזקה: סיסמה ארוכה ומורכבת בשילוב של תווים, מספרים ותווים מיוחדים (כמו %, #, &). בנוסף, אין להשתמש בסיסמה אחת לאתרים שונים ויש לזכור להחליף סיסמה מדי כמה חודשים;
  • כשאתם לא ליד המחשב תנעלו אותו בעזרת סיסמת חזקה;
  • במידה והאתר או האפליקציה מציעים אימות דו-שלבי בכניסה לאתר - השתמשו בו;
  • במידה ורוצים למכור את המכשיר יש לבצע פירמוט למכשיר או איפוס להגדרות יצרן.

לשאלות נוספות בנושא זה, אנא צרו קשר עם צוות התמיכה.

קיבלתי הודעה עם דרישה לכופרה מהאקר שביצע תקיפת סייבר - מה עלי לעשות?

מתקפות כופרה הינן מתקפות סייבר נפוצות מאוד בימים אלה. הן פוגעות בארגונים גדולים ואף ברשתות ובמחשבים ומכשירי סמארטפון פרטיים.
במקרה והותקפת באירוע פריצה עליך ליצור קשר עם מערך הסייבר הלאומי ומשטרת ישראל בהקדם האפשרי.
כמו כן, אנו ממליצים להסתייע בחברת הייעוץ המתמחה בטיפול באירועי סייבר וכופרה Critical Impact.
אנו נשמח לסייע בנדון ככל הדרוש. 

נתקלת בתצוגה משובשת של האתר?

האתר אינו נתמך בצורה מיטבית בדפדפן אקספלורר. אנו ממליצים לגלוש באתר בדפדפן כרום או פיירפוקס.

לדיווח על תקלות בגלישה באתר, נא ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

יעדי השירות וזמני המענה באתר

  • מענה לפניתך לצוות התמיכה ממסך צור קשר או בדוא"ל הוא לרוב תוך 2 ימי עסקים ועד 7 ימי עסקים.
  • הפקדת שקלים - עד 2 ימי עסקים.
  • הפקדת זה"ב (IBAN) - לרוב באותו יום עסקים (במהלך שעות פעילות החברה והבנק) ועד יום עסקים.
  • משיכת שקלים - עד 4 ימי עסקים.
  • אישורי חשבונות למסחר ומסמכים - עד 10 ימי עסקים.
  • אישור היוועדות חזותית בוידאו (Zoom) - עד 2 ימי עסקים
  • הפקדת מטבעות דיגיטליים - תוך 7 אישורי בלוקצ''יין ועד 4 ימי עסקים.
  • משיכת מטבעות דיגיטליים - מיידי ועד 4 ימי עסקים.

החברה משקיעה משאבים רבים בכדי לעמוד ביעדים אלה, אך בימים עמוסים יתכנו עיכובים, לרבות שמקורם בבנקים עצמם או בנסיבות טכנולוגיות.

תוכנית שותפי מסחר ואפיליאציה

אנחנו מציעים תוכנית שותפים (אפיליאציה) משתלמת עבור עסקים ואתרי לימוד, קורסים תוכן ופיננסיים, משווקים ויועצים. אם יש לך חברה או עוסק מורשה עליך לפתוח חשבון מסחר ולפנות אלינו דרך מסך צור קשר באתר.

בקרוב - תוכנית שותפים חדשה ומשתלמת גם ללקוחות פרטיים.

לא מצאת תשובה לשאלה שלך בעמוד שאלות ותשובות?

צוות התמיכה שלנו ישמח לענות על כל שאלה או בקשה שלך!