תלונות הציבור
יש לך תלונה?
ביטוסי מייחסת חשיבות עליונה לשביעות רצונך ופועלת ככל שביכולתה כדי להעניק לך את השירות האיכותי והטוב ביותר. תלונות שמתקבלות אצלנו הן הזדמנות עבורנו ללמוד, להעמיק את הקשר איתך, לשפר את החוויה שלך אצלנו ולתקן כשלים בשירותים שלנו. אנו מתחייבים לפעול בקשר לכל תלונה בהגינות, מקצועיות, אמינות, כבוד ושקיפות.
תלונתך תיבדק על ידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, תוך שאיפה למצות את הבירור ולהשיב לך בהקדם, בכתב ובאופן מפורט ומנומק, תוך לא יותר מאשר 45 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה. אנו נעדכן אותך ככל שיידרש ממך מידע נוסף או ככל שידרש עבורנו זמן נוסף עבורנו לצורך הבירור. במקרים חריגים באפשרותנו להאריך את זמן הטיפול ב-15 ימי עסקים נוספים.
הגשת תלונה
ניתן להגיש תלונה ליחידה לתלונות הציבור, כל תלונה מן הציבור עוברות לעיונו של מנכ"ל החברה, אלי בז'רנו.
יצירת קשר עבור תלונות הציבור
- דואר אלקטרוני: tlunot@bit2c.co.il
- פקס: 077-3179246
- דואר: ביטוסי בע"מ, רחוב הכישור 30, ת.ד. 40, חולון 5886711
אזרחים ותיקים או בעלי מוגבלות
- משך הטיפול בקריאה שלך תוך לא יותר מ-21 ימי עסקים.
- באפשרותך להגיש תלונה ולקבל מענה בעל פה.
- באפשרותך לצרף לשיחה עמנו אדם נוסף.
לידיעתך, לא ניתן לפנות ליחידה לתלונות הציבור בבקשה לקבלת מידע אודות החשבון, או לשם ביצוע פעולות בחשבון, או לשירותי תמיכה אחרים - לפנייה בנושאים אלו פנו אלינו דרך מסך צור קשר באתר.
מידע והרחבה ליצירת פניה בנושא נגישות באתר ניתן למצוא בהצהרת הנגישות של האתר.