הרשמה והתחברות

איך מתחילים?

פלטפורמת המסחר מציעה פעילות קנייה ומכירה בשקלים של מטבעות דיגיטליים. בשאלות והתשובות הבאות נתאר את תהליך פתיחת חשבון המסחר שלך משלב ההרשמה לאתר דרך תהליכי זיהוי אימות ואבטחה ועד לקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים. לפני שנתחיל, חשוב להכין שתי תעודות מזהות (עוד פרטים בתשובה "טעינת תעודות לאתר").

תאגידים

לפתיחת חשבון מסחר עבור חברה, נא לעבור אל המדריך לפתיחת חשבון מסחר לתאגיד (שותפות, עמותה, אגודה שיתופית, וכדומה).

מדריך וידאו שלב אחרי שלב

יצירת חשבון מתחילה במסך ההרשמה ובבחירת פרטים שישמשו אותך בכל כניסה בעתיד לאתר:

  • שם משתמש - ישמש אותך בכניסה לאתר. אורכו צריך להיות חמישה תווים לפחות.
  • סיסמה חזקה – הסיסמה חייבת להיות באורך של לפחות 8 תווים ולהכיל לפחות: אות גדולה וקטנה באנגלית, מספר ותו מיוחד (למשל: ! # ? @ -). לסיום יש לאשר את הסיסמה.
  • כתובת דוא״ל – המייל משמש עבור אימות, הזדהות במערכת וקבלת הודעות כאשר פעילות בחשבונך התבצעה או עתידה להתבצע ונדרש אישורך, וכן לטובת דיוור שיווקי (ככל ולא תוסר ההסכמה לכך). אנו ממליצים שלא להשתמש בתיבת הדוא״ל של וואלה, אלא לבחור בתיבת מייל מודרנית כמו ג׳ימייל.

יש לאשר את הפרטים בלחיצה על כפתור ההרשמה. לאחר מכן, יפתח מסך עם אישור ההרשמה. בשלב זה יש לפתוח את חשבון הדוא״ל שלך, לאתר את ההודעה ששלחנו ולאמת בה את כתובת הדוא״ל.

לאחר ההרשמה, שלחנו אליך הודעת דוא״ל ובה קישור לאישור כתובת הדוא״ל שלך. נא לאשר על יד לחיצה על הכפור "אימות כתובת הדוא"ל".

  • אם הודעות המייל לא הגיע לתיבת הדוא״ל הראשית שלך, יש לבצע חיפוש של הערך Bit2C בכל תיבת המייל כולל ספריית דואר הזבל (ספאם).
  • יש לאשר את כתובת המייל שלך לפני ניסון כניסה נוסף לאתר.
  • תוקף ההודעת שנשלחה אליך הוא 24 שעות. במידה ולא הספקת לאמת את כתובת הדוא״ל בפרק זמן זה יש להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך אוטומטית הודעת דוא״ל נוספת לאימות.

לאחר הלחיצה על אימות הכתובת, חשבונך באתר יפתח במסך מספר טלפון סלולרי.

 

במסך זה יש להקליד את מספר הטלפון הסלולרי שלך וללחוץ על אישור להמשך.

  • מספר טלפון שמקבל מסרוני סמס הכרחי לניהול חשבון מסחר באתר.
  • תוקף הודעת הסמס הינו 30 דקות. כלל ולא הספקת ללחוץ על הקישור בהודעה, יש להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך סמס נוסף לאימות.

הודעת סמס ובה קישור לתהליך הזדהות, הכולל מסירת פרטים אישיים, מסמכים והצהרות, תשלח אל מספר הטלפון שלך.

יש למלא את הפרטים המופיעים בטופס: 
  • שם פרטי
  • שם משפחה
  • מספר ת.ז
  • מין
  • תאריך לידה
  • מקום לידה
  • תאריך הנפקת ת.ז
  • תאריך תוקף תז - ככל וקיים
  • מדינת לידה
בסעיף כתובת מגורים יש לציין את כתובת המגורים הנוכחית שלך בישראל:
  • עיר
  • רחוב 
  • בית 
  • דירה - ככל וקיים
שאלון זה נועד להכיר אותך קצת יותר והוא מכיל מספר שאלות בחירה שסוקרות נושאים כמו מטרת פתיחת החשבון, ההיקף הפעילות הצפוי בחשבונך, ועוד.

פרטי החשבון הבנק שלך מאפשרים קבלת הפקדות של שקלים מחשבון הבנק שלך אל חשבון המסחר שלך בביטוסי בהעברה בנקאית, ומשיכת שקלים מחשבון המסחר שלך בביטוסי אל חשבון הבנק שלך. ניתן לשייך לחשבון המסחר שלך באתר רק חשבון בנק אחד.

  • עליך להכניס פרטי חשבון בנק בישראל על שמך בלבד.
  • בתחתית הטופס יש להצהיר האם חשבון הבנק שלך משותף ואם כן, מה טיב הקשר שלך עם השותף או השותפה בחשבון.

פרטי חשבון הבנק נשמרים אצלנו באופן מאובטח על פי כללי הרגולציה, הם אינם מקנים לנו אפשרות לגישה כלשהי לחשבון הבנק שלך.

לפני שמתחילים
טעינת תעודות או מסמכים לאתר מתבצעת דרך מסך יעודי ובו פירוט של הקבצים הדרושים.

  • את הקבצים ניתן לצרף כקבצי תמונה או PDF.
  • חשוב לצלם את התעודות והמסמכים במלואם, בצבע כך שהתמונה והטקסט ברורים וקריאים.

תעודות מזהות
תעודה מזהה ראשונה - תעודה מזהה ישראלית בתוקף:

  • תעודת זהות
  • רישיון נהיגה
  • דרכון

תעודה מזהה משנית

  • תעודה מזהה שנייה, שלא נבחרה כתעודה ראשונה (תז, רישיון, דרכון ישראלי).
  • ספח תעודת זהות (ניתן להורדה מאתר רשות האוכלוסין) או תעודת חוגר / מילואים או צילום שיק מבוטל.

אישור ניהול חשבון בנק

  • מסמך אישור ניהול חשבון בנק זמין להוריד מאתר או מאפליקציה הבנק בו מתנהל חשבונך. לחלופין, ניתן להעלות צילום של צ׳ק מבוטל.
  • במידה ויש בחשבון הבנק שותפים, מיופה כח או מוטבים נוספים, יש לפרט בכתב מה טיב הקשר עמם. ככל שמדובר בקרבה משפחתית, ניתן להעלות ספח תעודת הזהות שמאשר את קרבתם.

לפני שמתחילים

  • את סריקת התעודות והוידאו יש לבצע בחדר מואר היטב ועל רקע כהה.
  • יש לוודא שיש חיבור אינטרנט מהיר.
  • הסריקות נעשות בעזרת המצלמה של הסלולר שלך. יהיה עליך לאשר שימוש במצלמה.

סריקת מסמכים

יש לבחור בתעודה מזהה אחת, ישראלית ובתוקף, מתוך הרשימה - תעודת זהות, רישיון נהיגה, דרכון – ולסרוק אותה על פי ההנחיות המוצגות על המסך:

  • יש לייצב את מצלמת טלפון במאוזן מעל התעודה
  • לוודא כי התעודה במרכז המלבן
  • להמתין באופן זה עד סיום הסריקה

זיהוי פנים - מתבצע בווידאו

  • יש לייצב את מצלמת הטלפון במאונך מול הפנים שלך.
  • יש לוודא כי כל הפנים נכנסות במרכז המסך
  • להמתין באופן זה עד סיום הסריקה

ישנם שני מסמכים עליהם יש לחתום, ככל והאמור בהם נכון לגביך:

  • חתימה על טופס הצהרה בדבר תושבות לצרכי מס (FATCA).
  • חתימה על הצהרת מקבל שירות.

במידה והאמור אינו נכון לגביך, יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר לקבלת טופס מתאים.

בפעולות מסוימות באתר, אנו נבקש ממך לבצע תהליך של אימות דו-שלבי. אנו שולחים אליך הודעת סמס עם קוד, ואת הקוד יש להקליד או להדביק בטופס האימות שבאתר. תהליך הזה מייצר שכבת אבטחה שנייה ובלתי תלויה לחשבון המסחר שלך. האימות יופעל בכניסה לאתר, במשיכת קריפטו, ביצירה/עריכה/מחיקה של מפתח API, ואף בשינוי חלק מהפרטים בחשבונך.

פרטים נוספים על התהליך, במדריך ״הגנה על החשבון בעזרת אימות דו-שלבי עם קוד שנשלח אליך בהודעת סמס״.

הקדמה

על מנת לפתוח חשבון עבור תאגיד (חברה) יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:

פתיחת חשבון מסחר

פתיחת חשבון מסחר מתבצעת במסך ההרשמה על ידי:

  • בחירת שם משתמש - שם המשתמש של חשבון התאגיד נועד להזדהות בכניסה לאתר. אורכו צריך להיות חמישה תווים לפחות.
  • בחירת סיסמה חזקה – הסיסמה חייבת להיות באורך של לפחות 8 תווים ולהכיל לפחות: אות גדולה וקטנה באנגלית, מספר ותו מיוחד (למשל: ! # ? @ -).
  • הזנת כתובת הדוא״ל שלך – כתובת הדוא״ל של מורשה החתימה (אשר יפעל בשם התאגיד) משמשת עבור אימות, הזדהות במערכת וקבלת הודעות כאשר פעילות בחשבונך התבצעה או עתידה להתבצע ונדרש אישורך, וכן לטובת דיוור שיווקי (ככל ולא תוסר ההסכמה לכך).

לאחר סיום ההרשמה, יפתח מסך שמאשר את ההרשמה לאתר ובו הפנייה להודעת הדוא״ל ששלחנו לתיבת הדוא״ל שבחרת במהלך הרישום לאתר.

אימות כתובת המייל

לאחר הרשמתך לאתר, שלחנו אל כתובת הדוא״ל איתה נרשמת הודעה ובה קישור לאימות הכתובת הדוא״ל - על יד לחיצה על הכפור "אימות כתובת הדוא"ל".

  • אם הודעות המייל לא הגיע לתיבת הדוא״ל הראשית שלך, יש לבצע חיפוש של הערך Bit2C בכל תיבת המייל כולל ספריית דואר הזבל (ספאם).
  • יש לאשר את כתובת המייל שלך לפני ניסון כניסה נוסף לאתר.
  • תוקף הודעת הדוא״ל לאימות הוא 24 שעות. במידה ולא הספקת לאמת את כתובת הדוא״ל בפרק זמן זה, יש להכנס להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך הודעת דוא״ל נוספת לאימות.

אימות מספר הטלפון הסלולרי

לאחר אימות כתובת הדוא״ל, יוצג בפניך מסך בו יש להזין את מספר הטלפון הסלולרי של מורשה החתימה אשר יפעל בשם התאגיד וללחוץ על "אישור".

  • מספר טלפון שמקבל מסרונים הכרחי לניהול חשבון המסחר שלך.
  • תוקף הודעת הסמס הינו 30 דקות. כלל ולא הספקת ללחוץ על הקישור בהודעה, יש להכנס להכנס לחשבונך באתר ואנו נשלח אליך סמס נוסף לאימות.

אל הטלפון שהקלדת נשלח הודעת סמס ובה קישור לתהליך מסירת פרטים אישיים, מסמכים והצהרות.
יש להכנס לקישור שמופיעה בהודעת הטקסט, להמתין לטעינת העמוד.

מסירת פרטי התאגיד, מסמכים והצהרות

כעת נשלים פרטים אישיים של מורשה החתימה ואת פרטי הבנק של התאגיד.

לכל שאלה בנושא פתיחת חשבון לתאגיד ניתן לפנות אלינו בכתובת הדוא״ל info@bit2c.co.il.

שינוי סיסמה

  • ראשית, יש להכנס לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך.
  • להחלפת סיסמה קיימת בסיסמה חדשה יש להכנס למסך שינוי סיסמה.
  • בטופס שיפתח יש למלא את הסיסמה הישנה ואת הסיסמה החדשה ולשמור את השינויים.
שחזור סיסמה
  • לשחזור סיסמה שאבדה או נשכחה יש להכנס למסך שיחזור סיסמה.
  • בטופס שיפתח יש למלא את שם המשתמש שלך באתר Bit2C, את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת לאתר, לאשר שאינך רובוט ולסיום יש לבחור בכפתור "שיחזור הסיסמה".
  • אנו נשלח אליך הודעת דוא"ל עם קישור והנחיות לשיחזור הסיסמה. יש לבחור בכפתור "שיחזור סיסמה", פעולה שתוביל אותך בחזרה אל מסך יצירת סיסמה חדשה באתר.

לשאלות נוספות בנושא הכניסה לחשבונך, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

השימוש בקוד שחזור אינו נפוץ והוא נועד לספק שכבת הגנה נוספת לחשבון שלך באתר.
במידה ונשלחה אליך הודעת דוא"ל עם קוד שחזור, תתבקש לשחזר את סיסמך בעזרת הפרטים הבאים:

  • שם משתמש שלך באתר.
  • כתובת הדוא"ל איתה נרשמת לאתר.
  • "קוד שחזור" בן 4 ספרות. 

במידה ואין בידך את קוד השחזור או שהגישה לחשבונך אינה מלאה או לא אפשרית, יש ליצור קשר עם צוות התמיכה.

סיום תהליך ההרשמה

בסיום ההרשמה לאתר עוברים הפרטי שלך לבדיקה ואישור על פי זמני המענה באתר, שבסיומו נעדכן אותך בהודעת דוא״ל.

מה הלאה?

  • הפקדת שקלים על יד העברה בנקאית או העברת זה"ב מחשבון הבנק שלך על פי המפורט במדריך הזה. הפקדות שקלים בהתאם לפעילות הבנקים וזמני המענה שלנו. 
  • אנו נשלח עדכון במייל כאשר ההפקדה התקבלה ונציג עדכון במסך היתרה שלך.

כעת ניתן לבצע פקודות קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים בפלטפורמת המסחר שלנו!



הפקדה ומשיכה של שקלים

הקדמה

רכישת מטבעות דיגיטלים בפלטפורמת המסחר מתבצעת עבור שקלים. הפקדת שקלים לחשבון המסחר שלך אפשרית בהעברה בנקאית של שקלים מחשבון בנק ישראלי אל חשבון הבנק בנאמנות של Bit2C. לכל חשבון מסחר מקושר חשבון בנק אחד בלבד, כפי שמופיע במסך פרטי הבנק.

  • חשוב לדעת - בנקים מסוימים עלולים למנוע הפקדות שקלים לאתר ביטוסי או לא לקבל כספים מחשבון המסחר שלך באתר.
  • לא ניתן להפקיד: מזומן, צ'קים, מט"ח, בכרטיס אשראי או חיוב (דביט), או באפליקציות תשלומים כמו PayPal.
הפקדה רגילה

מספר חשבון בנק 118576714
סניף ראשי ת"א 10
בנק דיסקונט (11)
שם המוטב ביטוסי בעמ בנאמנות (ח.פ. 514879683)
במידה ובטופס מופיע שדה להערות, יש לציין את שם המשתמש שלך באתר Bit2C.

לוחות זמנים - העברת שקלים מחשבון הבנק מבוצעת בהתאם לזמני העיבוד במערכת הבנקאית, ורק לאחר קבלת השקלים בחשבון הבנק בנאמנות של Bit2C, כספי ההפקדה יהיו זמינים למסחר (לרוב תוך 1-2 ימי עסקים).

הפקדת זה"ב:

העברת זה"ב בנקאית מקצרת את תהליך הפקדת השקלים אל חשבון המסחר שלך. פרטי ההעברת הזה"ב (IBAN):

מספר החשבון: IL620110100000118576714 על שם BTS (ח.פ 514879683).

לוחות זמנים - עדכון סכום ההפקדה בהעברת זה"ב (IBAN) מבוצע בחשבון המסחר לרוב תוך מספר שעות במהלך שעות פעילות החברה והבנקים ועד יום עסקים אחד (במקום 1-2 ימי עסקים בהעברה רגילה).

תהליך הפקדת שקלים באתר Bit2C

ראשית, יש להכנס לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך. במידה וזו הפקדה ראשונה לחשבונך או שברצונך לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך:

  • יש לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך במסך חשבון הבנק.
  • אישור חשבון הבנק במערכת היינו חד פעמי ויבוצע בהתאם לזמני התגובה באתר.
  • לאחר אישור חשבון הבנק אנו נשלח אליך הודעת בדוא"ל

כעת ניתן להפקיד שקלים באחת משתי הדרכים הבאות:

  • במסך המסחר בטור השמאלי-למטה, יש לבחור בכפתור ״היתרה שלך"  וללחוץ על כפתור "הפקדה".
  • במסך היתרה שלך, יש ללחוץ  על כפתור "הפקדה".

על פי בחירתך, יפתח טופס ההפקדה המתחלק לשלוש:

  • פרטי הבנק שלך - יש לוודא שפרטי חשבון הבנק המוצגים תואמים לחשבון הבנק שלך ממנו יועברו השקלים.
  • פרטי חשבון הבנק בנאמנות של Bit2C אליו יש לבצע את העברת השקלים.
  • הנחיות לביצוע העברה בנקאית מחשבון הבנק שלך לחשבון הבנק של Bit2C.
הקדמה

במידה ובחשבונך קיימת יתרת שקלים נזילה, ניתן לבחור במשיכת השקלים אל חשבון בנק בישראל אשר על שמך בלבד או על שם המסחר שלך בלבד, כפי שהגדרת במסך חשבון הבנק.

תהליך משיכת השקלים
  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו יש לבחור בשקלים וללחוץ על "משיכה".
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת השקלים ולצידה כפתור ״משיכה״.
  • במעמד המשיכה יפתח טופס משיכה. יש הקליד את הסכום המבוקש למשיכה בשקלים ולסיים את התהליך בלחיצה על כפתור ״אישור״. מבנה הטופס:
    • פרטי חשבון הבנק שלך. ניתן לבקש לעדכון את הפרטים דרך מסך חשבון הבנק, תהליך הדורש אישור הפרטים מחדש שבסיומו אנו נשלח מייל לעדכון.
    • יתרת השקלים הנזילה בחשבון המסחר שלך.
    • שדה לבחירת סכום המשיכה בשקלים המבוקש. 
    • הוראת המשיכה שתועבר לחשבון הבנק שמורכב סכום המשיכה בניכוי עמלת משיכת שקלים בביטוסי (80 ש״ח למשיכה).
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת השקלים שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור המשיכה.
שימושים ומגבלות
  • יתכן כי הבנק שלך יסרב לקבל כספים שמקורם בפעילות בקריפטו או מסיבות שונות השמורות עימו. באפשרותך לעדכן את חשבון הבנק באתר לחשבון בנק אחר (במידה ויש לך חשבון בנק נוסף על שמך), או לפנות בבקשה פרטנית לסניף הבנק שלך לשם קבלת אישור מתאים. במידת הצורך מומלץ לפנות לאיגוד הביטקוין הישראלי או לעו"ד לשם קבלת יעוץ מתאים.
  • סכום המינימום למשיכה בודדת של שקלים הינו 180 ש"ח וסכום המקסימום למשיכה בודדת של שקלים הינו 300,000 ש"ח.
  • עמלת משיכת בודדת - שקלים 80 ש"ח (כולל מע"מ). למידע נוסף על העמלות באתר.
  • לחשבונך מוגדרת מסגרת משיכה (שקלים ומטבעות קריפטוגרפים) לתקופה של 30 ימים בהתאם לשיקולי ומגבלות ניהול סיכונים.
  • במקרים מסויימים של בקשת משיכת שקלים, תיתכן גם דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
  • לשאלות נוספות ובקשות בנושא משיכת שקלים, נא ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

קנייה ומכירה של קריפטו

המרת שקלים לקריפטו עם הברוקר

אם יש לך חשבון מסחר פעיל ומאושר אצלנו, הברוקר פתוח לקנייה ומכירה כבר עכשיו. אם אין לך חשבון עדיין אפשר לפתוח חשבון חדש דרך מסך ההרשמה. שירותי הקנייה והמכירה בברוקר זמינים גם דרך ה- API של ביטוסי.

קנייה ומכירה בשלושה צעדים

בוחרים מטבע, בוחרים בסכום העסקה הרצוי, מאשרים את ההצעה והעסקה יוצאת לפועל. פרטים והרחבה במדריך קנייה ומכירה של ביטקוין וקריפטו בברוקר של ביטוסי.

ניהול העסקה על ידי הברוקר

  • בהקלדת סכום העיסקה בשקלים במסך המחשבון, הברוקר משקלל את שער הקריפטו-שקל והסכומים כבר כוללים את עמלת ברוקר מדורגת. פרטים נוספים בתשובה ״מהן העמלות עבור הפעילות באתר Bit2C״.
  • עסקעות קנייה ומכירה מתנהלות על בסיס המלאי/היצע הזמין של ביטוסי ישירות מולך.

תפעול תקלות נפוצות

בקשת קניית קריפטו או מכירת קריפטו עשויה לא לצאת לפועל במקרים הבאים:

  • סכום השקלים שהקלדת בקנייה או סכום הביטקוין שהקלדת במכירה - גבוה מיתרת המטבע בחשבונך. באפשרותך לעדכן את הסכום למכירה או לבצע הפקדה דרך מסך היתרה.
  • בחשבונך יש יתרת מטבע איך היא אינה זמינה או זמינה חלקית בלבד. במקרים אלו מתרחשים כאשר יש יתרת השקלים ״נעולה״ בפקודות פתוחות בשירות הבורסה - ביטוסי פרו. במקרה זה ניתן להיכנס אל מסך פקודות המסחר שלך ולבטל פקודות פתוחות לפי הצורך.
  • לברוקר מוגדרת מגבלות מינימום ומקסימום לקנייה ומכירה המשתנות מעת לעת. ישנם מקרים בהם ההצעה שלך לא עומדת בתנאים אלו.
  • אם מכל סיבה, לא ניתן להשלים פקודות ברוקר בחשבונך, יש לפנות אלינו דרך מסך צור קשר.

לידיעתך, הברוקר פועל 24/7, אך ישנם מקרים בהם השירות באתר אינו פעיל. במצב זה באפשרותך לבצע עסקאות דרך שירות ביטוסי פרו, או לפנות אל דסק הברוקר שלנו.

הקדמה

  • קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים באתר Bit2C זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר, שלהם יתרת שקלים ו/או מטבעות דיגיטליים בהתאמה.
  • ניתן ליצר פקודות קנייה ומכירה בגובה היתרה הזמינה שלך בלבד. למידע נוסף.
  • המסחר באתר פעיל 24/7, לאורך 365 ימות השנה (פרט לעבודות תחזוקה נקודתיות).
  • המסחר באתר פועל במודל עמית לעמית (P2P) - בין המשתמשים השונים באתר, כאשר המחירים נקבעים על פי ההיצע והביקוש של קהל הלקוחות באתר.
  • מטבעות דיגיטליים נסחרים גם בעד שמונה סדרי גודל אחרי הנקודה, בשקלים בשני סדרי גודל (אגורות שלמות).

יצירת פקודה

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה ולעבור למסך המסחר.
  • בטור הימני-למעלה נמצא יישומון המסחר ודרכו ניתן ליצור פקודת קנייה או מכירה של מטבעות דיגיטליים מול השקל.
  • יש לבחור בקנייה או מכירה, לבחור את סוג הפקודה, ולהקליד את כמות המטבעות ו/או השקלים המעורבים בעיסקה.
  • לאישור הפעולה יש ללחוץ על כפתור בצע פקודת קנייה או מכירה.

לרשותך מדריך מקיף ליצירת פקודות קנייה ומכירה באתר Bit2C המכיל הסבר על התהליך ועל סוגי שלושת הפקודות הזמינות ביישומון המסחר.

לאחר יצירת הפקודה

  • במידה ויש התאמה בין פקודת הקנייה או המכירה שלך לבין פקודות ההיצע בפלטפורמה, העיסקה תצא לפועל.
  • במידה ואין התאמה, הפקודה תיכנס לספר הפקודות באתר ותמתין שם עד שתמצא התאמה.
  • כל עוד הפקודה לא יצאה לפועל, ניתן לבטל את הפקודה במסך המסחר בטבלת הפקודות בתחתית המסך תחת לשונית "הפקודות שלי" או דרך מסך הפקודות שלך.
חשבוניות
  • החשבוניות שלך זמינות לסקירה והורדה במסך חשבוניות מס
  • בפתיחת הקובץ תתבקש להקליד את מספר תעודת הזהות שלך בשדה "סיסמה".

ספר הפקודות

ספר הפקודות מכיל את כל פקודות הלימיט (Limit) הפעילות ופקודות המרקט (Market) הפעילות, שלא בוצעו במלואן (קנייה ומכירה).
לעיתים, לאחר הוספת הפקודה, הסכום בספר הפקודות שונה מהפקודה שלך. הסיבה היא שלפעמים יש יותר מפקודה של סוחר אחד על אותו מחיר ולכן סכום המטבעות שונה.

באפשרותך לסקור את כל פקודות הקנייה והמכירה המופיעות בספר הפקודות:

היסטוריית שער
באפשרותך לעיין בשערים ההיסטוריים של כל פקודות הקנייה והמכירה שיצאו לפועל בפלטפורמה:

המסחר בבורסה מתנהל דרך מסך המסחר. הווידג׳ט המרכזי במסך הוא ״מחשבון המסחר״ המאפשר לך לבצע קנייה או מכירה של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים על ידי שלוש פקודות מסחר שונות: מרקט, לימיט וסטופ-לימיט. הרחבה על פקודות המסחר המתקדמות במדריך המלא לפקודות המסחר שלנו.

מטבעות מיוצבים נועדו לשמש כגשר בין מטבעות פיאט לבין מטבעות קריפטוגרפים (שאינם מטבעות מיוצבים כמו ביטקוין ואית'ר). ה- USDC נכלל במשפחה של מטבעות קריפטוגרפים ״מיוצבים״ שערכם מוצמד למטבע פיאט (דולר, אירו, וכו') ביחס של אחד-לאחד. USDC הוא מטבע מיוצב המגובה באופן מלא בדולר האמריקאי ומוצמד לשערו.

הרחבה על המטבע ועל המסחר בביטוסי - במדריך שלנו למטבע המיוצב USDC.

המטבע זמין למסחר - קנייה או מכירה מול השקל כמו כל המטבעות הקריפטוגרפיים בפלטפורמת המסחר. אם ברשותך USDC תוכל להעבירם אל ביטוסי, או למשוך אל כתובת חיצונית לבקשתך. הכללים של USDC בהתאם לתנאי השימוש של Circle.

חשוב לדעת

  • יש לקחת בחשבון שמדובר במטבע קריפטוגרפי הנתון לתנודתיות ולסיכונים שונים.
  • מחיר המטבע והמסחר בו הינם בהתאם לביקוש והיצע והיקף הנזילות בפלטפורמה.
  • ביטוסי אינה צד או בעלת מחויבות כלשהי בקשר עם פדיון המטבע או הגיבוי שלו מול הדולר.

יש לבדוק בהיסטורית הפעולות בלשונית "פירוט חשבון" או בסטטוס משיכה/הפקדה האם הפקודה מופיעה. 
במידה והפעולה האחרונה לא מופיעה יש לפתוח פקודה נוספת. 
לשאלות נוספות בנושא, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

אנו לא מנכים מס במקור בגין הפעילות באתר. אם יש לך מיסי קריפטו לשלם בפיאט - ביטוסי פה לעזור!

ביטוסי יכולה לשלם בשמך את המס - ישירות לרשות המיסים. התשלום הוא מתוך יתרת השקלים בחשבון המסחר שלך. השירות מוגש כפיילוט בעמלת פעולה של 1% בלבד (כולל מע"מ).

עליך להכין מראש את המסמכים הבאים

#1 - שובר מס הכנסה לתשלום על שמך

#2 - אישור חתום על ידי רואה החשבון שלך לפיו התשלום המבוקש נעשה בהתאם לדיווחים ולהצהרות שמסרת לרשות המיסים אודות הכנסותיך בגין פעילות בביטוסי בלבד.

#3 - טופס הרשאה ייעודי חתום

פרטים נוספים בכתבה שהכנו על נושא המיסוי. לקבלת מסמך לחתימה והנחיות נוספות – אפשר לפנות אלינו דרך מסך צור קשר.


הפקדה ומשיכה של קריפטו

ניתן להפקיד מטבעות דיגיטליים אשר נסחרים בפלטפורמת המסחר מכתובת חיצונית אל חשבונך באתר Bit2C. הפקדת המטבעות זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר בלבד. במידה וחשבונך עוד לא אושר יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר.
 

בהעברת מטבעות משירות או ארנק חיצוני אל חשבון המסחר שלך בביטוסי, יש לוודא במשיכת המטבעות כי גם רשת הבלוקצ׳יין וגם כתובת היעד אליה יעבור המטבע הם ברשת הנכונה:

  • שליחה של מטבע ביטקוין (BTC) יש לבצע רק על גבי רשת ביטקוין (Bitcoin) ולכתובת ביטקוין ברשת BTC, כולל כתובת BTC SegWit שמתחילות בתווים ״bc1״.
  • שליחה של מטבע את׳ריום (ETH) יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום ETH, או כתובת ERC20.
  • שליחה של מטבע USDC, יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום USDC, ברשת ERC20.

אנו ממליצים שבהעברת הקריפטו הראשונה, מכתובת חיצונית אל חשבונך בביטוסי, לבחור בסכום קטן כבדיקה ולוודא שהמטבעות מגיעים כמצופה.

 

הפקדת מטבע דיגיטלי
תהליך ההפקדה של רוב המטבעות פועל בעקרון דומה, שינויים בתהליך והנחיות מתאימות יופיעו באתר במהלך ההפקדה.

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו מופיעה רשימת של המטבעות מהם אפשר לבחור בכפתור "הפקדה" בשורת המטבע המבוקש להפקדה.
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת המטבע ולצידה כפתור ״הפקדה״.
  • בהפקדת הקריפטו הראשונה שלך ובמקרים נוספים, תיתכן גם:
    • דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
    • הפקדת שקלים חד פעמית בהעברה בנקאית מחשבון הבנק שלך אל חשבון המסחר שלך.
  • במעמד ההפקדה יפתח טופס שיכיל כתובת הפקדה וקוד QR (שמייצג את הכתובת) לסריקה. 
    כתובת זו היא אישית וקבועה. לאחר שימוש ראשוני בכתובת ניתן יהיה לעשות בה שימוש שוטף, או ליצור כתובת חדשה.
  • כעת ניתן לבצע העברה של מטבעות דיגיטליים מכתובת חיצונית אל הכתובת שלך באתר Bit2C, יש לוודא כי בחרת ברשת הנכונה ושנעשה שימוש בכתובת המדוייקת שקיבלת מאיתנו. לאחר אישור העברת המטבעות, בקשתך תעבור אימות ואישור ברשת הבלוקצ'יין.
  • בשלב זה אנו נשלח אליך הודעת דוא״ל ובה בקשה לאשר את הפקדת המטבעות. 
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת המטבע שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור ההפקדה.

לוחות זמנים
בקשה להפקדת מטבעות דיגיטליים ברשת בלוקצ'יין דורשת אימות ואישור. תהליך זה אינו מיידי (כ- 8 בלוקים) ומשך הזמן עשוי להשתנות בהתאם לעומסים ברשתות השונות, גובה עמלת הכרייה ומספר פרמטרים נוספים.

חשוב לדעת

  • למרות שאנו מייצרים עבורך כתובות להפקדה, הן אינן כתובות של ארנק דיגיטלי.אנחנו ממליצים ללקוחותינו שלא להשאיר בחשבון יתרת מטבעות ו/או כספים שלא מיועדת למסחר שוטף ומיידי בפלטפורמה, ולבצע משיכה מהאתר לארנק דיגיטלי של הלקוח.
  • אסור לבצע הפקדות שמקורם באתרי הימורים, כופרה, הונאה, מיקסרים או כל פעילות בלתי חוקית.

לשאלות נוספות בנושא הפקדת מטבעות דיגיטליים, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

ניתן להפקיד מטבעות דיגיטליים מביננס בהתאם למטבעות שנסחרים בפלטפורמה.

במשיכת מטבעות משירות או ארנק חיצוני אל חשבון המסחר שלך בביטוסי, יש לוודא שרשת הבלוקצ׳יין וכתובת היעד אליה יעבור המטבע הם ברשת הנכונה:

  • שליחה של מטבע ביטקוין (BTC) יש לבצע רק על גבי רשת ביטקוין (Bitcoin) ולכתובת ביטקוין ברשת BTC, כולל כתובת BTC SegWit שמתחילות בתווים ״bc1״.
  • שליחה של מטבע את׳ריום (ETH) יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום ETH, או כתובת ERC20.
  • שליחה של מטבע USDC, יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום USDC, ברשת ERC20.

אנו ממליצים שבמשיכה הראשונה מכתובת אחת לשנייה לבחור בסכום קטן כבדיקה ולוודא שהמטבעות מגיעים לכתובת המיועדת.

חשוב לדעת - רשתות הבלוקצ׳יין של ביננס אינן נתמכת!
רשתות הבלוקצ׳יין של בביננס (BEP2, BEP20) הינן רשתות נפרדות שנוצרו עבור לקוחות ביננס בלבד. רשתות אלו אינן משולבות עם פלטפורמת המסחר של ביטוסי. בבואך לבצע הפקדה או משיכה של מטבעות דיגיטליים אל אחת הרשתות של ביננס או לשלוח מתוך ביננס מטבעות - פעולות אלו לא יגיעו ליעדן והכספים שלך יאבדו.

ניתן למשוך מטבעות דיגיטליים מחשבון המסחר שלך אל כתובת חיצונית, כמו ארנק קריפטו שבבעלותך. משיכת המטבעות זמינה ללקוחות עם חשבון פעיל ומאושר בלבד. במידה וחשבונך עוד לא אושר יש לפנות לצוות התמיכה דרך מסך צור קשר.

בשליחת מטבעות מחשבון המסחר שלך בביטוסי אל שירות או ארנק חיצוני, יש לוודא שרשת הבלוקצ׳יין וכתובת היעד אליה יעבור המטבע הם ברשת הנכונה:

  • שליחה של מטבע ביטקוין (BTC) יש לבצע רק על גבי רשת ביטקוין (Bitcoin) ולכתובת ביטקוין ברשת BTC, כולל כתובת BTC SegWit שמתחילות בתווים ״bc1״.
  • שליחה של מטבע את׳ריום (ETH) יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום ETH, או כתובת ERC20.
  • שליחה של מטבע USDC, יש לשלוח רק על גבי רשת הבלוקצ'יין של אתריום (Ethereum) ולכתובת רשת האתריום USDC, ברשת ERC20.

בשליחת המטבעות הראשונה מהכתובת שלך בביטוסי אל כתובת חיצונית, אנו ממליצים לבחור בסכום קטן כבדיקה ולוודא שהמטבעות מגיעים לכתובת היעד כמצופה.

 

משיכת מטבע דיגיטלי

תהליך המשיכה של רוב המטבעות פועל בעקרון דומה, שינויים בתהליך והנחיות מתאימות יופיעו באתר במהלך המשיכה.

  • במסך הכניסה יש להתחבר לחשבונך באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ומשם לגלוש אל אחת משתי האפשרויות הבאות:
    • מסך היתרה שבו מופיעה רשימת של המטבעות מהם אפשר לבחור בכפתור "משיכה" בשורת המטבע המבוקש למשיכה.
    • מסך המסחר שבו מתחת למחשבון המסחר מופיעה יתרת המטבע ולצידה כפתור ״משיכה״.
  • במשיכת הקריפטו הראשונה שלך ובמקרים נוספים, תיתכן גם דרישה לאימות זהות באמצעות הסמארטפון, בשיחת וידאו, בהעלאת צילום סלפי או מתן פרטים נוספים.
  • לפני יצירת בקשת המשיכה תשלח לטלפון שלך הודעת סמס עם קוד בן 6 ספרות. במקביל, יופיע טופס ובו בקשה לאימות דו-שלבי, יש להקליד או להדביק את הקוד שקיבלת בסמס בטופס.
    • לאחר האימות, יפתח טופס משיכה ובו הסבר על התהליך. יש להשלים את השדות המבוקשים וללחוץ על כפתור "אישור" לסיום.
    • כדי להוציא את בקשת המשיכה שלך לפועל, יש להכנס להודעת דוא"ל שאנו נשלח אליך ולאשר את הפעולה על ידי לחיצה על כפתור האישור.
  • בסיום התהליך, תעודכן יתרת המטבע שלך במסך היתרה ובמקביל תשלח אליך הודעת דוא"ל עם אישור המשיכה.

לידיעתך

  • לחשבונך מוגדרת מסגרת משיכה לתקופה של 30 ימים.
  • אסור לבצע משיכות ליעדים מסוג אתרי הימורים, כופרה, הונאה, מיקסרים או כל פעילות בלתי חוקית.

לוחות זמנים

בקשה למשיכת מטבעות דיגיטליים עוברת מאתר Bit2C לרשת הבלוקצ'יין מייד, אך תהליך האימות והאישור של הרשת אינו מיידי (כ- 8 בלוקים). משך הזמן עשוי להשתנות בהתאם לעומסים על הרשת, גובה עמלת הכרייה ועוד מספר פרמטרים.

כדי לבדוק את מצב הבקשה יש להכנס למסך סטטוס - בטבלת "סטטוס הפקדה / משיכת מטבע" ללחוץ על הכתובת בשורה הרלוונטית.

לקוחות דיסקונט ומרכנתיל דיסקונט - לאחר הפקדת שקלים מחשבון הבנק אל חשבון המסחר שלך, ישנה מגבלה במשיכת קריפטו אל כתובות חיצוניות למשך 24 שעות.

לשאלות נוספות בנושא הפקדת מטבעות דיגיטליים, ניתן לפנות לצוות התמיכה.

הפקדה של אתריום דרך חוזה חכם או משיכה של אתריום אל חוזה חכם - אינן נתמכות.

אנו ממליצים לקרוא את המדריך להפקדה ומשיכה של קריפטו, ובנוסף גם את המדריך להפקדה ומשיכה מבינאנס

לחשבונך מוגדרת מסגרת משיכה של שקלים ומטבעות קריפטו לתקופה של 30 ימים בהתאם לשיקולי ניהול סיכונים של החברה. כלל, מסגרת המשיכה עומדת על סכום כולל של עד 100,000 ש״ח בשווי, במשך 30 הימים האחרונים. הסכום הוא חיבור של סך משיכות הש״ח שלך יחד עם סך המשיכות בקריפטו שלך (משוערך בש״ח).

מסגרת המשיכה עשויה להשתנות בהתאם לנסיבות ולמאפיינים הספציפיים בחשבון, ובהתאם לשיקולי ניהול סיכונים, לרבות אבטחת מידע (סייבר), מניעת הונאות, תרמיות והלבנת הון ומימון טרור.

על מנת להגדיל את המסגרת יש לפנות אלינו דרך מסך צור קשר, ואנו נבחן את הפניה בהתאם לנסיבות ובהתאם לזמני המענה באתר. למידע נוסף על משיכת קריפטו לכתובת ארנק חיצונית. למידע נוסף על משיכות שקלים לבנק שלך.


נושאים כלליים

כללי

ישנן מספר פעולות שונות עבורן נגבות עמלות. פירוט והרחבה במסך העמלות.

ביטוסי ברוקר

עמלת המרה בכל קנייה ומכירה בברוקר מחושבת בנפרד לכל עיסקה והיא איננה נצברת. אחוז ההנחה נקבע ביחס למדרגה הראשונה בקנייה או מכירה בברוקר. פרטים נוספים במדריך קנייה ומכירה עם עמלות מדורגות בברוקר של ביטוסי.

ביטוסי פרו

העמלות המסחר בבורסה של ביטוסי נקבעת באופן סופי כאשר הפקודה שלך יוצאת לפועל. ההנחה בעמלה הינה מדורגת ומחושבת לפי נפח הפעילות בחשבון שלך ב- 30 ימים האחרונים, כלומר סכום העסקה הנוכחית שביצע, ובנוסף כל שאר פעולות הקנייה והמכירה שהוצאת לפועל ב- 30 ימים (בורסה וברוקר). פרטים נוספים במדריך המקיף: הנחה מדורגת בעמלות המסחר.

ביטוסי קאסטודי

ביטוסי מספקת משמורת מלאה על השקלים והקריפטו במהלך כל הפעילות השוטפת בחשבון שלך. באפשרותך לבצע פעולות בכספים הללו, למשוך את השקלים בהעברה בנקאית בחזרה אל הבנק, או לבצע העברה של הקריפטו לכתובת ארנק חיצונית. פעולות אלו זמינות בכל עת ובהתאם לזמני המענה באתר. במידה ולא נעשו פעולות במהלך חודש קלנדרי, חשבונך יחויב בדמי משמורת. ניתן להימנע מהחיוב על ידי ביצוע פעולות במהלך החודש הקודם לחיוב: קנייה, מכירה, הפקדה, משיכה. הסבר מפורט ודוגמאות בכתבה דמי המשמורת.

את פירוט יתרות השקלים והמטבעות הדיגיטליים שלך ניתן למצוא במסך היתרות.
היתרה מתחלקת לשניים:

  • יתרה - סך הכספים שלך במערכת
  • יתרה נזילה - הסכום הפנוי והזמין לפקודות קנייה או מכירה. כלומר: סך הכספים שלך במערכת פחות הכספים שלך שנעולים בפקודות קנייה ו/או מכירה.

פעילות ומסחר במטבעות דיגיטליים כרוכים בסיכונים רבים, עד כדי הפסדים משמעותיים ואובדן מלוא כספי ההשקעה. 
להרחבה ראה אזהרת הרשות לניירות ערך לפיה פעילות במטבעות קריפטוגרפים מציבה סיכוי משמעותי להתממשות אחד או יותר מסיכוני השוק, אבטחת המידע, הסיכונים התפעוליים, הרגולטוריים וההסתמכות על צדדים שלישיים, עד כדי אובדן מלוא כספי ההשקעה. לקריאה נוספת לחצו כאן. בנוסף, בתאריך 19.2.2014 פרסם בנק ישראל, בשיתוף רגולטורים נוספים, את "ההודעה לציבור בדבר סיכונים אפשריים הטמונים במטבעות וירטואליים מבוזרים (דוגמת ביטקוין)". לקריאה נוספת בנושא לחצו כאן.
ככל ואינך בקיא בתחום המטבעות הדיגיטליים ומסחר במטבעות דיגיטליים, וככל ואינך מודע ומבין את כל הסיכונים הכרוכים בפעילות בתחום, עליך להימנע משימוש בשירותי האתר. 
 

אנו מחזיקים את כספי לקוחותינו בשקלים בחשבון בנק בנאמנות בבנק דיסקונט לטובת הלקוחות, בנפרד מחשבון הבנק של החברה, כספיה ונכסיה. אנו מבטיחים לפעול בכספי לקוחותינו בזהירות, בנאמנות ובשקידה, תוך רישום נאות ומסודר. לאור האמור, ללקוחותינו אין חשיפה במקרה בו ישנה חדלות פירעון של החברה, מאחר וכספי הלקוחות בשקלים מופקדים בחשבון בנק בנאמנות ונושי החברה אינם רשאים לעשות כל שימוש בכספים אלו.

כספי הלקוחות מכל סוג והארנקים הדיגיטליים אינם מוחזקים באתר של Bit2C. החברה מנהלת מנגנוני הגנה, בקרה וניהול סיכונים לשם שמירה על המטבעות הקריפטוגרפיים של לקוחותיה, המוחזקים בארנקים דיגיטליים של החברה לטובת הלקוחות. במקרה של פריצה לארנקי החברה הדיגיטליים תוך התרשלות מצד החברה, האחריות הינה של חברת Bit2C בע"מ. במקרה של פריצה לחשבון המשתמש והונאה, כגון פישיג, סקמינג, גניבת זהות או כל בעיה שנגרמה למשתמש בעקבות חוסר שימוש נכון באתר ו/או בפרטי החשבון והסיסמה שלו ו/או תוך התרשלותו, האחריות הבלעדית היא על המשתמש עצמו.

כמו כן, במידה ואינך מבצע פעילות מסחר באופן קבוע ותדיר, מומלץ למשוך את הכספים ו/או המטבעות הקריפטוגרפיים לחשבון הבנק שלך ו/או לארנקים שלך. לא מומלץ להחזיק יתרת שקלים ו/או מטבעות קריפטוגרפיים מעבר ליתרה הנחוצה עבורך לצורך מסחר שוטף ומיידי בפלטפורמת המסחר שלנו.

המידע האישי שלקוחותינו מתבקשים למלא במערכת, מטופל על ידינו במלוא הזהירות והמקצועיות, תוך נקיטה באמצעי אבטחה והצפנה מתקדמים ביותר, ותוך ציות לכללי הרגולציה בנושא.
החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ופועלת לעניין שמירת, ניהול ומסירת מידע אך ורק בהתאם לדרישות החקיקה והרגולציה השונות ולפי תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של החברה. 
הרחבה בנושא זמינה בעמוד מדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש.

בעולם המקוון יש לנהוג במשנה זהירות כדי לוודא אבטחה ברמה גבוהה של מכשירכם כנגד תוכנות זדוניות. ישנם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות אבטחה בעולם (שקצרה היריעה לעסוק בכולם), אבל אנו ממליצים לבצע מספר פעולות בסיסיות בכדי להגביר את אבטחת המכשיר והמידע האישי שלכם במחשב או במכשיר הנייד:
  • לבצע עדכון שוטף לגרסת מערכת ההפעלה של המכשיר וכן של התוכנות/האפליקציות המותקנות על המכשיר;
  • להשתמש בתוכנת אנטי וירוס מהימנה ולבצע סריקות שוטפות של המכשיר;
  • לא להתחבר לרשתות אינטרנט ציבוריות ולא מאובטחות. במידה ואין ברירה אחרת, מומלץ להשתמש בתוכנת VPN בעת הגלישה;
  • היו זהירים בהורדת תוכנות, תוספים לדפדפן וקבצים. בנוסף, היו חשדניים בכניסה ללינקים חשודים, או כאלו שנשלחו ממקור לא ידוע;
  • הקפידו על שימוש בסיסמה חזקה: סיסמה ארוכה ומורכבת בשילוב של תווים, מספרים ותווים מיוחדים (כמו %, #, &). בנוסף, אין להשתמש בסיסמה אחת לאתרים שונים ויש לזכור להחליף סיסמה מדי כמה חודשים;
  • כשאתם לא ליד המחשב תנעלו אותו בעזרת סיסמת חזקה;
  • במידה והאתר או האפליקציה מציעים אימות דו-שלבי בכניסה לאתר - השתמשו בו;
  • במידה ורוצים למכור את המכשיר יש לבצע פירמוט למכשיר או איפוס להגדרות יצרן.

לשאלות נוספות בנושא זה, אנא צרו קשר עם צוות התמיכה.

פשיעה באינטרנט היא תחום שנראה שאין לו גבול ופעילות פלילית מתרחשת אונליין בכל מקום ברחבי הרשת. האינטרנט מוצף בנוכלים הנוקטים בכלים ושיטות מגוונות: הונאה, סחיטה, ניצול חולשות אבטחה וסייבר, התקפות כופרה, פריצה לחשבונות, פישינג (דיוג), ועוד. לאופן הפעולה ולמהירות התגובה שלך תהיה השפעה משמעותית על סיכוי להחזיר את הכספים שנגנבו.

במידה ונפלת קורבן להונאה באינטרנט, אנו ממליצים לערב את גורמי האכיפה הישראלים במהירות האפשרית ולהגיש תלונה במשטרת ישראל. באפשרותך לפתוח את התלונה דרך ממשק ייעודי של המשטרה. במקביל, כדאי לדווח על אירוע סייבר למערך הסייבר הלאומי דרך הממשק הייעודי של מערך הסייבר הלאומי, ובנוסף ליצור קשר עם דרך הממשק של קו הסיוע לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט הישראלי. לסיוע פרטני, ניתן לפנות אל עו"ד גיא סרוסי, מומחה בעל שם בתחום הונאות רשת בטלפון 052-5253237 או במייל guy@gsrs.law.

ריכזנו עבורך מידע והמלצות המבוססים על ניסיון ארוך שנים כיצד להתגונן מול פשיעת סייבר במדריך הונאות פיננסיות ברשת.

מתקפות כופרה הינן מתקפות סייבר נפוצות מאוד בימים אלה. הן פוגעות בארגונים גדולים ואף ברשתות ובמחשבים ומכשירי סמארטפון פרטיים.
במקרה והותקפת באירוע פריצה עליך ליצור קשר עם מערך הסייבר הלאומי ומשטרת ישראל בהקדם האפשרי.
כמו כן, אנו ממליצים להסתייע בחברת הייעוץ המתמחה בטיפול באירועי סייבר וכופרה Critical Impact.
אנו נשמח לסייע בנדון ככל הדרוש. 

האתר אינו נתמך בצורה מיטבית בדפדפן אקספלורר. אנו ממליצים לגלוש באתר בדפדפן כרום או פיירפוקס.

לדיווח על תקלות בגלישה באתר, נא ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

  • מענה לפנייתך דרך מסך צור קשר או דרך הודעת דוא"ל, הוא לרוב תוך 2 ימי עסקים ועד 7 ימי עסקים.
  • מענה לפנייתך דרך הוואטסאפ, הוא לרוב תוך 1 יום עסקים ועד 2 ימי עסקים.
  • הפקדת שקלים - עד 2 ימי עסקים.
  • הפקדת זה"ב (IBAN) - לרוב באותו יום עסקים (במהלך שעות פעילות החברה והבנק) ועד יום עסקים.
  • משיכת שקלים - עד 4 ימי עסקים.
  • אישורי חשבונות למסחר ומסמכים - עד 10 ימי עסקים.
  • אישורי הליכי זיהוי מקוונים - עד 2 ימי עסקים.
  • הפקדת מטבעות דיגיטליים - תוך 7 אישורי בלוקצ''יין ועד 4 ימי עסקים.
  • משיכת מטבעות דיגיטליים - מיידי ועד 4 ימי עסקים.

החברה משקיעה משאבים רבים בכדי לעמוד ביעדים אלה, אך בימים עמוסים יתכנו עיכובים, לרבות שמקורם בבנקים עצמם או בנסיבות טכנולוגיות.

תוכנית ללקוחות פרטיים

תוכנית חבר מביא חבר פתוחה לכל הלקוחות שלנו ושווה לך כסף. אנו מציעים הטבה בלעדית על כל חבר חדש שיצטרף לתוכנית. הצלחתך היא גם הצלחתנו ואנו נפקיד בתמורה מתנה בגובה 50 ש״ח ישירות לחשבון שלך ושל החבר שהפנית. כל הפרטים על התוכנית, בכתבה: ״מתנה מביטוסי בתוכנית חבר מביא חבר״.

תוכנית ללקוחות עסקיים

אם יש לך חברה או עוסק מורשה בתחומים עסקיים שונים כמו לימודים או קורסים והדרכה, עולם הפיננסיים, שיווק או יעוץ - אנחנו מציעים תוכנית שותפים (Affiliate) ארוכת טווח ומשתלמת במיוחד. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו דרך מסך צור קשר.

ביטוסי פועלת בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי. פירוט על הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות ניתן למצוא במסך הנגישות שלנו.

צוות התמיכה שלנו ישמח לענות על כל שאלה או בקשה שלך!